Print this page


Båtopptak 2017 Blir 21.10 kl.08:00

Vi vil, etter beste evne, forsøke å få opp så mange båter som mulig til vinteren for å spare anlegget for de påkjenningene det blir påført gjennom vinterstormene.


Skulle vi derimot ikke få plass til alle, må vi prioritere.


For å komme i betraktning, må en melde seg på før fristen 24. september.



Båtene prioriteres etter følgende system:



1 Regattaaktive seilbåter etter definisjonen i leiekontrakten (min. 2 
terminfestede regattaer.Tirsdag-seilaser er godkjent.) Dersom 
regattaaktive båter overstiger kapasiteten, brukes samme som 
punkt 2, annen prioritet.



2 Ikke aktive seilbåter i partall-båser har prioritet på partall år, og 
oddetallbåser i oddetall år.

I 2016 begynner en med brygge A, i 2017
 brygge B osv. 



3 Det tilstrebes at ikke aktive båter som ikke ble prioritert det ene året 
kommer opp neste år dersom mulig.



4 Der det ikke er plass til seilbåter, settes landstedsbåter. 


Parkeringsplassen kan eventuelt også benyttes, men som 2. prioritet. 



Påmeldingen sendes til Bjørn Normann på e-post: bnormann.fana@gmail.com

innen 24. septemer.



Mvh


Styret