Opptak av båter starter kl 08:00 lørdag 29. oktober. Frist for påmelding er 29. september.
Vi vil, etter beste evne, forsøke å få opp så mange båter som mulig til vinteren for å spare anlegget for de påkjenningene det blir påført gjennom vinterstormene. Skulle vi derimot ikke få plass til alle, må vi prioritere.
For å komme i betraktning, må en melde seg på før fristen 29. september.
Båtene prioriteres etter følgende system:
1 Regattaaktive seilbåter etter definisjonen i leiekontrakten (min. 2
terminfestede regattaer.Tirsdag-seilaser er godkjent.) Dersom
regattaaktive båter overstiger kapasiteten, brukes samme som
punkt 2, annen prioritet.
2 Ikke aktive seilbåter i partall-båser har prioritet på partall år, og
oddetallbåser i oddetall år. I 2012 begynner en med brygge A, i 2013
brygge B osv.
3 Det tilstrebes at ikke aktive båter som ikke ble prioritert det ene året
kommer opp neste år dersom mulig.
4 Der det ikke er plass til seilbåter, settes landstedsbåter.
Parkeringsplassen kan eventuelt også benyttes, men som 2. prioritet.
Påmeldingen sendes til Bjørn Normann på e-post: bnormann.fana@gmail.com innen 29. septemer.
Mvh
Styret
|